• Τηλ.: 2341 022220
  • Ώρες λειτουργίας; 13:00 - 21:30
  • Διεύθυνση; Εθ. Αντιστάσεως 27

Το ΚΔΑΠ Kinesis ταξιδεύει στον βυθό

Αυτήν την εβδομάδα με τα παιδιά μας ‘κάναμε’ καταδύσεις στον βυθό της θάλασσας! Εκεί συναντήσαμε ψάρια διάφορων ειδών κι έτσι όταν επιστρέψαμε στο ΚΔΑΠ μας αποφασίσαμε να τα αποτυπώσουμε. Έτσι την ώρα της ζωγραφικής οι μικροί μας καλλιτέχνες σήκωσαν τα μανίκια και ξεκίνησαν να σχεδιάζουν τα αποτυπώματα ψαριών, ενώ την ώρα των εικαστικών φτιάξαμε τον βυθό σε μικρογραφία.

Ακόμη αυτήν την εβδομάδα είχαμε την τιμή να παρευρεθούμε στη γιορτή λήξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς. Παράλληλα με τις δραστηριότητες και τα χορευτικά που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές του σχολείου , το ΚΔΑΠ Kinesis έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να ζωγραφίσουν πήλινα διακοσμητικά σε καλοκαιρινά σχέδια, τα κορίτσια να φτιάξουν στέκες ή κοκαλάκια σε ευφάνταστα σχέδια και να παίξουν ένα παιχνίδι στόχου κερδίζοντας ένα μικρό δωράκι . Στη συνέχεια έγινε παρουσίαση zumba από την κ. Άννα Καρολίδου και καράτε από τον κ. Αντώνη Γιαννακίδη. Περάσαμε ένα όμορφο και δημιουργικό απόγευμα μικροί και μεγάλοι και γι’ αυτό ευχαριστούμε τη διευθύντρια κ. Γεωργία Κοκκινάκη και τον σύλλογο του σχολείου για την πρόσκληση.

Στη συνέχεια με το “Ταξιδεύω στην Ελλάδα” ταξιδέψαμε στην όμορφη και μακρινή Ρόδο. Είδαμε τα αξιοθέατά της και γνωρίσαμε μερικές από τις παραλίες του νησιού. Έπειτα, χρωματίσαμε το φύλλο μας να μοιάζει με θάλασσα και κολλήσαμε ένα τρισδιάστατο κάστρο, μιας και μας έκανε τόση εντύπωση το “Κάστρο των Ιπποτών” ! Τώρα, είμαστε έτοιμοί να επισκεφθούμε αυτό το μέρος, καθώς γνωρίζουμε αρκετές πληροφορίες γι’ αυτό.

Μια καινούρια ενότητα ξεκινάει στο ΚΔΑΠ Kinesis και φαίνεται να είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και δεν είναι άλλη από το “Γνωρίζω τα αθλήματα”. Στο πρώτο μάθημα, μάθαμε για το μπάντμιντον. Παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο σχετικό με τους κανόνες του παιχνιδιού κι έπειτα χωριστήκαμε σε ζευγαράκια και με τις ρακέτες κάναμε πράξη τα όσα είδαμε. Διασκεδάσαμε και μάθαμε κάτι καινούριο.

Άλλη μία λιχουδιά φτιάχτηκε στο ΚΔΑΠ Κinesis την ώρα της μαγειρικής. Ταξιδέψαμε γευστικά στην Σουηδία καθώς φτιάξαμε αφράτα μπούλερ! Φτιάξαμε ένα ζυμαράκι, έπειτα το ανοίξαμε με τον πλάστη και βάλαμε την γέμιση. Τα μικρά μας ενθουσιάστηκαν καθώς το αποτέλεσμα ήταν άκρως γευστικό!

Η κηπουρική μας σήμερα στο ΚΔΑΠ Kinesis είχε καλοκαιρινή γεύση! Μάθαμε για το πεπόνι, πώς το φυτεύουμε και πώς το φροντίζουμε και παρατηρήσαμε το εσωτερικό του. Στη συνέχεια συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας με σπαζοκεφαλιές σχετικές με το πεπόνι και τέλος φτιάξαμε ο καθένας το δικό του πουγκάκι με μπουκίτσα πεπονιού για να τη δοκιμάσουμε στο σπίτι.

Το ταξίδι μας στον βυθό ολοκληρώθηκε επιτυχώς! Σας ευχόμαστε καλό σαββατοκύριακο και ραντεβού τη Δευτέρα με καινούρια θεματική ενότητα!