• Τηλ.: 2341 022220
  • Ώρες λειτουργίας; 13:00 - 21:30
  • Διεύθυνση; Εθ. Αντιστάσεως 27

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ KINESIS LAND


Μια νέα εβδομάδα ξεκίνησε στο KINESIS LAND, η οποία ήταν αφιερωμένη σε ανοιξιάτικες και πασχαλινές δραστηριότητες. Οι μικροί μας φίλοι έμαθαν τι κρύβει μέσα του ένα αυγουλάκι, για την όμορφη Πασχαλίτσα αλλά και για κάποια αθλήματα ατομικά και ομαδικά εκμεταλλευόμενοι τις εξαιρετικές καιρικές συνθήκες.


Σειρά είχε η ώρα της παρεούλας όπου οι μικροί μας φίλοι μαζί με την δασκάλας τους μίλησαν για τα αθλήματα. Στη συνέχεια το κάθε παιδί είπε πιο ήταν το αγαπημένο του. Για να τα μάθουν καλύτερα, η δασκάλα έφτιαξε ένα χαρτόνι με δύο ομάδες διαχωρίζοντας τα αθλήματα σε ατομικά(τρέξιμο, Μπόουλινγκ και γκολφ) και τα ομαδικά (μπάσκετ και ποδόσφαιρο). Το κάθε παιδί με την σειρά κολλούσε στο χαρτόνι την κατάλληλη εικόνα. Στόχος της δραστηριότητας αυτής είναι να μάθουν να ακούν και να κατανοούν αυτά που βλέπουν, να βελτιώσουν το προφορικό τους λόγο, να αποκτήσουν καινούργιες γνώσεις , να διασκεδάσουν, να συμμετέχουν σε συζητήσεις παίρνοντας διαδοχικά το λόγο και να αναλαμβάνουν ρόλους ομιλητή και ακροατή.


Μετά από τη συζήτηση που είχαν τα παιδιά με την δασκάλα τους για τα αθλήματα αποφάσισαν όλοι μαζί να παίξουν κάποια από αυτά. Έτσι κάποια πραγματοποιήθηκαν μέσα στην τάξη Και κάποια έξω στην αυλή καθώς ο καιρός ήταν πολύ καλός. Αρχικά ξεκίνησε με το μπάσκετ. Η δασκάλα στερέωσε ένα καλάθι στον τοίχο και το κάθε παιδάκι προσπαθούσε να βάλει όσο περισσότερα καλάθια μπορούσε. Έπειτα μέτρησαν ποσά καλάθια έχει βάλει ο καθένας. Στη συνέχεια ετοιμάστηκαν για το μπόουλινγκ. Η δασκάλα τοποθέτησε τις κορίνες στο κέντρο της τάξης και κάθε παιδί με τη σειρά προσπάθησε να ρίξει τις κορίνες. Η τελευταία αθλητική δραστηριότητα που πραγματοποιήθηκε και μέσα στην τάξει αλλά και έξω στην αυλή ήταν το γκολφ. Η δασκάλα περιέγραψε το παιχνίδι Και τα παιδιά ενθουσιασμένα προσπάθησαν να βάλουν το μπαλάκι στην τρύπα χρησιμοποιώντας το μπαστούνι. Στόχος της δραστηριότητας αυτής ήταν τα παιδιά να συνεργαστούν μεταξύ τους και να μάθουν το σώμα τους. Τέλος εξασκήθηκαν στο να τρέχουν ευθύγραμμα, όσο πιο γρήγορα μπορούν σε μικρή απόσταση αλλά και να αναγνωρίζουν ότι η άσκηση είναι απαραίτητη για την υγεία τους.


Η γιορτή του Πάσχα πλησιάζει έτσι η δασκάλα μας αποφάσισε να αναφέρει ορισμένα ήθη και έθιμα της συγκεκριμένης εορτής. Αρχικά συζήτησαν για τα κόκκινα αυγά το κατεξοχήν έθιμο του Πάσχα. Στην συνέχεια μίλησαν για τα χαρακτηριστικά του αυγού , εξωτερικά (τσόφλι, χρώμα, σχήμα) αλλά και εσωτερικά (κρόκος, ασπράδι). Στη συνέχεια η δασκάλα έφερε ένα αυγό στην τάξη ώστε τα παιδία να μπορέσουν να δουν από κοντά ένα αυγό , να το πιάσουν, να το σπάσουν , να το μυρίσουν και να το ανακατέψουν. Σκοπός της δραστηριότητας ήταν να αποκτήσουν και να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες ,να πειραματιστούν να αγγίζουν περίεργες υφές και στην συνέχεια δημιουργήσουν απορίες και να τις λύσουν με την βοήθεια της κυρίας τους.


Η ώρα της μαγειρικής έφτασε. Έτσι οι μικροί μας σεφ αποφάσισαν μαζί με τη δασκάλα τους να να φτιάξουν τα κουλουράκια της Λαμπρής. Αρχικά έβαλαν σε ένα Μπολ όλα τα υλικά και τα ανακάτεψαν. Στη συνέχεια έδωσαν σχήμα πλεξούδας σε αυτά και τα τοποθέτησα στο φούρνο. Όσο περίμενα να ψηθούν, ‘έκατσαν στα τραπεζάκια και ζωγράφισαν ένα μικρό λαγό με πολλά χρώματα. Τέλος, αφού τα κουλουράκια ήτανε έτοιμα τα έδεσαν στον λαγό και τα ετοίμασαν για το σπίτι τους. Στόχος της δραστηριότητας ήταν τα παιδιά να συνεργαστούν μεταξύ τους αλλά και με τις δασκάλες τους να δοκιμάσουν νέες γεύσεις και να δημιουργήσουν κάτι δικό τους.


Με αφορμή την θεματική της εβδομάδας οι μαθητές μας γεμάτοι περιέργεια μαζεύτηκαν στην παρεούλα για να πουν κάποια πράγματα για την Πασχαλίτσα. Αφού γνώρισαν την Πασχαλίτσα αποφάσισαν όλοι μαζί να παίξουν ένα παιχνίδι με αυτήν. Στην αρχή η δασκάλα μοιράσεις το χάλι μισές πασχαλίτσες οι οποίες είχαν διαφορετικό αριθμό βουλών. Σκοπός του παιχνιδιού ήταν κάθε παιδί να μετρήσει πόσες βο΄ύλες έχει κάθε μισό σώμα της πασχαλίτσας και να το ενώσει με το άλλο μισό το οποίο θα έχει τον αντίστοιχο αριθμό βουλών. Σκοπός δραστηριότητας αυτής ήταν τα παιδιά μάθουν να μετρούν στα ελληνικά και στα αγγλικά αλλά και να αναπτύξουν την αντιληπτική τους ικανότητα και την μαθηματική τους σκέψη.


Μετά από όσα έμαθαν για την Πασχαλίτσα οι μικροί μας φίλοι Έγιναν όλοι μαζί πασχαλίτσες. Αρχικά έκαναν ένα μεγάλο κύκλο και στη συνέχεια ακούγοντας ένα τραγούδι σχετικό με την πασχαλίτσα ακολουθούσαν την δασκάλα τους κάνοντας ότι και εκείνη. Η μικρή Πασχαλίτσα πήγαινε στο κεφάλι των μικρών μας φίλων άλλοτε στο αυτί στο χεράκι τους κτλ. Στόχος της δραστηριότητας ήταν να μιμηθούν την δασκάλες εξασκώντας τις κινητικές του ικανότητες μέσω της μουσικής και γνωρίζοντας τα μέρη του σώματος τους.


Στο τέλος της εβδομάδας , τα παιδιά γνώρισα έναν καινούργιο φανταστικό φίλο το Πινόκιο, με αφορμή την πρώτη του Απρίλη. Η δασκάλα τους διηγήθηκε την δίκη του ιστορία. Στη συνέχεια τους είπε ότι την πρωταπριλιά λέμε ψεύτικα ψέματα για να κάνουμε αστεία στους δικούς μας φίλους .Στόχος της δραστηριότητα ήταν να συμβούλεψει τα παιδιά ότι τα ψέματα μπορεί να είναι πολύ σοβαρά καμία φορά και να μας οδηγήσουν σε μεγάλα προβλήματα προτρέποντας τα να λένε πάντα και μόνο την αλήθεια.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com